THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

10 Oktober 2009

HaRi RaYa KeEmPat...

Haiii..sOweyyy terlewat update aktiviti ak pd hari raya ke4 ni..tahap kemalasan nak menaip melanda tanganku..hahahahaha..
Mmmmmm,sebenarnya x lah byak sgt aktiviti ak pd raya ke4 ni..maklumlah mlm tu dah nk kena blik ke kuantan..kena kerja dh..xsuke,xsuke,xsuke..^*^

Bru siap mekap,layan dlu la PIC ni OkeHHHH....

layan lagikkkk...



Ni PIC kt umah Nur,wktu ni dah tgahari..ak ngah lepak2 ngn Nur Coz kt umah dye xad org..
Kbetulan ak n nur ngah tgu membe High School TENGKU nk dtg beraya.

Tengku n aku..
Ko tgk tu,dtg beraya pow pkai t-shirt jew..hehehe
kepanasan katenya pkai bju kurung..^_^
Tengku n Nur..



Tengku n Aku lagikkkkkk..


Menggedik ngan kaca mata ayah aku..winkkks


Ni membe adik lelaki ak,satu kg gak tp jarang jpe..
sO ak pow xnal sgat..ampuuunnnnnn..
Berakhirlah Episod Raya ak pada tahun 2009 ni di Terengganu..
Sok kan tu dah kena kerja...sobsobsobb..
xpe2 kerja mesti jadi keutamaan,law ak xkje sape nak tanggung ak maaaaa...
ad org nak tanggung ak takkkk?????^_-

4 orang kenit.....:

MiSZuE berkata...

comel :)

^-^LyNDa^-^ berkata...

thank u miszue..
slamat berkenalan.

nurayunni berkata...

cantek mekup..leh bt tutorial x..

*LyNDa* berkata...

tutorial????
mekap bese2 jew ayunni..
ada masa nanti sy wak
tutorial khas tok awk yew..
Slamat berkenalan..