THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

26 November 2009

SeLaMat aRi RaYa AiDilaDha...

Selamat hari raya Aidiladha wak semua bloger2 yg beragama islam..
Pd yang balik kg tu pandu keta ati2 ye..
Dan pada mangsa banjir trutamanya yg kt terengganu,moga tabah hadapi dugaan ini..InsyaAllah ada hikmah di sebalik musibah ini..Renung2kan dan selamat BeramalPada MAK dan AYAH,selamat ari raya..
maafkan anakmu kerana x dapat balik coz kena bekerja..sobsobsobsob
Saya nak ngis,berkaca dah airmata ni bila teringatkan kenangan bergurau senda ngn mak n ayah..
Pes time org x beraya bersama mak n ayah wehhhh..Walaupun hanya Raya Haji tp kt KUALA TERENGGANU ia di raikan dengan begitu meriah..waaaaaaaaa,nak ngis lagikkkkk...:-(

----->BUAH HATI N NYAWAKU<-----
















org xkan lupakan mak ngan ayah,org sayang mak ngan ayah sgt2..ampunkan segala kesalahan inda,halalkan makan minum inda..maafkan segala kesalahan inda,trutamanya mak..org byk wak slah ngan mak..kdg2 nde2 kecik pow org slalu mrajuk,tarikkk muka muncung ngn mak..tp mak still syg org,mak still pujuk org ngan lembut.. (air mata tiba2 mengalir ngan lajunya)
K lah ehhh,saya nak berhenti menulis dulu..saya dah xsanggup lagi nak menulis..airmata saya terlalu banyak mengalir kerana memikirkan banyak btol pengorbanan kedua org tua ku yang masih belom saya tunaikan..Ya Allah,panjangkan lah umurku moga aku mampu membalas segala jasa,pengorbanan dan memberi kebahagiaan kpd kedua org tuaku sebelum mereka menutup mata..Aminnn

1 orang kenit.....:

*-* LiNDa *-* berkata...

separuh nafasku pergi...