THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

04 Januari 2010

~Kau YanG aKu Cinta~

Berikan malam ini untukku,
Terangi tiap langkah hidupku,
Bila matamu merenung mataku,
Terpancar sinar kebahagiaan dalam sanubariku.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Pic ini yang menjadi pertaruhan..

Menang or kalah tu perkara kedua kan yg penting enjoyyyyy dapat masuk ini CONTEST..

Time pic ni di ambil sewaktu si dia datang ke Kuantan n di kesempatan itu bawak si dia pgi jalan2 di Teluk Cempedak..Suweeetttt sgt kenangan time ni coz si dia ni bkn seorg kaki bergambar ok,tpi oleh kerana lama xjumpa n di tambah dengan rengekan manja dakkk kecikkkk ni yg nk ambk gmbar kenangan so mgkin buat si dia bosan so si dia layannn kan je lahhh awekkk kesayangan dia tu..sayangggg lahhh sgtttttt...miahahahahhahaha..

Nowww dah satu purnama xjumpa si dia n dakkkk kecikkk ada SUPRISE utk si dia mgkin di hujung bulan ini......InsyaAllah law panjang umur..


......(",)",).....



Pada sapa2 yg berminat nak masokkk ini CONTEST rajin2 kan lah terjah di belog http://helenalatisha.blogspot.com/ okehhhh.....






SYARAT-SYARAT MUDAH PENYERTAAAN!

1.jadi follower cikhelcomel-bukan follower tidak akan dilayan sama sekali.
2.kalo masuk blog comel ni,keluar iklan.sila klik!.sebab duet tu jugak nak bagi adiah korang!hahaha kalo tak cukup kang korang takde adiah.
3.markah penuh adalah 100.segala keputusan adalah muktamad.tiada talian hayat diberikan.baik,markah adelah berdasarkan ke-kereatif-an pantun dan kerelated-an gamba.excuse my language.haha
4.dah siap buat satu entry.letakkan link entry anda di kotak komen.
5.juri-juri adalah yang bertauliah,jadi jangan cuba menyangkal kehebatan beliau


HADIAH
Diberi ganjaran wang mengikut markah yang kita dapat! huhu

3 orang kenit.....:

helena's berkata...

gamba tu lucu tp sweet..hhehe pantun pun bleh tahan,,penyertaaan diterime..thanks for joining yah!

salam kenal..

*Dak kecikkk* berkata...

maceh helena..
lucu kang gamba tu,
muka dakk kecikk pon
cam xsiap je dalam gamba tu..
salam kenal jgk tok awak.

NanaBee ❤ berkata...

saye da vote kamu fr 4th place at contest pantun cikhel . vote fr sy lak ye fr 6th place (: