THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

10 Januari 2010

..Psssstttt,NeNekkk Dakkk KeCikk Ada RaHsiA NaK BgtAu Ni...

Ok anak2,pakcik2,makcik2 dan yg sewaktu dgnnya lah semua meh cni meh nenek kecikkk nak bocorkan satu rahsia budakkk kecikk ni..
Rahsia yang telah lama budakkk kecikkk ni nak bgtau tpi tak jugakkk di bgtau..
So kesudahannya biar nenek kecikkk lah yg bgtau ye..
Jgn marahhh ye budakkk kecikkkk..
^-^
Kita tampal gamba dia dulu kat cni okehhh..
Senyum lah ckittt dakkk kecikkk..

Hahhhhh,senyummm pun..
Abaikan apa yang ada kat belakang dakk kecikkk tu ye..


Senyum lagikkkkk...
Jap lagikkkk rahsia akan terbongkarrrrr rahsia cucu nenekkk ni..ngengengehhhh
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=



Yayyyyyyy,ini lah rahsia dakkk kecikkk yang dah terbongkarrrr..
Meh tgokkk meh..^-0


tahu takkkk apa yang rahsia tu?????
Yessssss,gigi dakkk kecikkkk yang tak cantikkkkkk..
Patut lah ko bila bergamba tak nah nak tunjukkkan itu gigi..



Matikkkk lah nenekkk di kerjakan dakkk kecikkk nanti coz nenek dah membongkarkan itu rahsia nya di alam maya ini..Tapi tak pe gigi dakkk kecikkk ksayangan nenek ni bukan nya rongakkk tapi dia sedikit bertindanggg2 je.Tu lah dulu kecikkkk2 tak nak gi jumpa doktor,takut lah apa lahh macam2 alasan dia bagi..Sekaranggg baru lah nak pgi jumpa doktor gigi konon nak pakai besi nak kasi gigi itu tersusun cantikkk..Mahallll taukkkk..


itu saja kot rahsia dakkk kecikkkkyg nenek tahu,law ada lagi rahsia nenekkk kecikkk akan bgtau ye..dadaaaa dulu ye,takut nanti dakkk kecikkk nampak nenekkkk dukkk mengodemmm2 komputer dia..hahahahahhahahhaa

4 orang kenit.....:

zaza junction berkata...

nanti email zaza ye..utk keterangan lanjut cocoa collagen yepp.. tq

MiSZuE berkata...

hehe xper yg pentinh awak sangat lawa
awak keje polis ea???

*Dak kecikkk* berkata...

maceh miszue tayanggg...
ssssssss...jgn bgtau sape2 sy kje polis ok..hahahaha

pak long berkata...

salam...
waaa..inspetor sahab ni....