THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

30 April 2010

..MeLaWaN KeSeDiHaN..






Saya tahu ramai insan2 yang saya sayang perlukan saya,
Oleh kerana itu saya perlu kuat dan hepi demi utk kebahagiaan mereka..
Biarlah hati saya sakit,luka,pedih dan merana tapi saya takkan bagi mereka
nampak semua itu..Ya Allah tuntun lah hati ku agar aku tidak menyakiti mereka2 ini..
Picca di atas menggambarkan kebahagian saya tapi dalam hati siapalah yang tahu???
..HUJAN RINTIK KITA DAPAT TAHU DAN DAPAT RASA,
TAPI KALAU HATI MENANGIS TIADA SIAPA YANG TAHU DAN DAPAT RASA..
HATI MEMANG BERAT UNTUK UCAP SELAMAT TINGGAL,BIARLAH MULUT JE
YANG BERKATA SELAMAT TINGGAL ..MOGA BAHAGIA SENTIASA MENJADI MILIK KAMU.



Pstttt,ingat pah ni nak g survey laptop..if dah ada laptop senanglah nak berblogwlking siang dan malam pun tak de sapa nak marah kan.Ni guna pc kat ofis susahlah nak jenguk2 kat teratak korang..Nak buka fecebook pow kena blocked..Sebab tu lah sampai sekarang aku takda facebook n YM..hihihi.Nak ke CC tak koser aku.

4 orang kenit.....:

pRincESs_N berkata...

nape yunk sedey2..namo ahh sedey..jom mronggeng jom...hihihii

Rowena Zainuddin berkata...

owhhh dearest inda..
nape sedih2 nie??
xmo sedih2 ok..
senyum2 selalu..(:

angah iza berkata...

cpt2 la beli lap top..
senang berfesbuk ngan sis :)

wah....background baru..
menarik

cik helena berkata...

kenaPA sebenanye nih babe??