THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

01 April 2010

..SiCk..


Nape batuk ni namo hilang lagi?
Seksa nya,sakit urat pewut aku bila batuk.
Uols ada petua tradisional tak utk lega kang batuk aku ni??
Coz aku dah banyak kali g klinik,
makan ubat tepat pada waktunya,
tapi namo jgk baik..

:(


22 orang kenit.....:

Zumie berkata...

cayam makan ubat tau..get well soon.......~!!!!!

*Dak kecikkk* berkata...

Dah banyak ubat aku mkan tp namo jgk sembuh yang,dah nak masok 3minggu dah.. :(

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

tumbuk hacks...
yg hijau tue...
tumbuk...
campur dalam sarsi...
minum...

*Dak kecikkk* berkata...

Meniti Senja:)
Woi,ko nak aku mati cepat ea?

cemomoi berkata...

waaa camni tak ble tipon aaa ti jangkit batoook

Shafie berkata...

mungkin kna cuba ubt batuk jenis lain kot.
moga cpt sehat. :)

Shafie berkata...

ohya...tq sbb follow..
jom link2 :)

nuyulaisy berkata...

aloh...ciannya..ambik kapur sireh ,lepas tu letak air asam limau nipis, lepas tu sapu dkt leher ( tengkuk) insyallah batuk berkurang.. jgn letak daun sireh plk..selamat mencuba..

nuyulaisy berkata...

satu lagi cara,

satu sudu besar
satu sudu madu
1 hiris asam limua

cara membuat:
letak madu kt dlm sudu dan peran air asam limau dan minum...

ni betul2 x tipu, tapi jgn mkn ubat okeh..yang kapur td tu sapu jgn minum plk..
ni petua org2 tua2..

selamat mencuba

Nazatul shima berkata...

batuk ey..emm..minum cap ibu dan anak tu..hehehe..org tganu gk ke ni..skoloh ane dulu?

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...

kau kena buat pembedahan paru2..
saya suspek awak ada jangkitan kusta pada tekak..


sila buat pembedahan segera!

pwincess AJA berkata...

aja pom xshat kak.
xda sore dah.jd bisu japs.sobsss

get well soon akak cym.muahx!;)))

zulkbo berkata...

salam..
ziarah ukhwah antara bloggers
apa khabar?

Jejaka Desa berkata...

Weh Dak Kecik koi pun dah kene batuk same ni.Jangkit ngan ko la....Aiyakkk...

Mazru Majid berkata...

makan tak pantang kot..org tak leh minum ais batu ko pg minum wat pe..huhu

axcid berkata...

salam kak inda miza ni....
rindu lah kat kak inda ,semalam miza happy dapat jumpe kak inda wlpn sekejap hehhehe (kat wygtu)heheheh
:) kak inda comel lah.....
miss you
>>> miza<<<

*Dak kecikkk* berkata...

axcid:)
he3,tulah..
k.inda pow rindu gak kt miza ni..lama xjper kang alih2 smlm jpe..hah,smlm tgok wyg ngan pakwe ea???

:: p R i n c E s S _ N :: berkata...

cian ko yunk batuk ekk..N ni dok kne ulser je..

axcid berkata...

X DE LAH KAWAN JE HEHHEE ,MIZA CADANG LEPAS HBS PRACTIKAL NAK HANTAR KARIPAP KAT SECURITEL HEHEHE SB HR 2 MASE KAT SANE X BWK PUN KARIPAP HEHEHE
AND NAK BERGAMBAR NGAN KAK INDA
SMLM SUKA TGK KAK LINDA COMEL HEHHEHE :)

*Dak kecikkk* berkata...

axcid:)
ala,nape nak tgu lepas abis praktikal dtg la ari isnin ni kew eh..K.inda xnampak pow kwn miza tuh smlm?

Alo,k.inda bkn nya artis nak bergamba2 bagai ni miza oi..
malu ler pulok.. :)

axcid berkata...

emmm kenangan nanti ,kak inda comel hehehe my inspiration heheheh
:)
miza trgn nak bergambar nak kak inda

enjelinajolipit berkata...

apo kaitan eh batok dengan muko tuh??