THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

18 Januari 2010

..BuaH Hati aKu SeKaRaNg..


Oh My Gucci...................................

Minat sgt2 kat mamat ni,sebelum ni aku tak pernah minat kat mana2 retis lelaki seperti mana aku minat kat dia ni..Entah kenapa aku leh jadi cair ko bila nengok renungan mata dia,sungguh terpesona semenjak aku nengok cter BOHSIA n dia tersgt2 encem bgi aku...oh NAN SEMPIT
i love u............



(abaikan itu ppuan,menyemak je kat situ..hehehe)

4 orang kenit.....:

helena's berkata...

eh marah pulak kat intan ladyana tu.betul punye jeles!hikk cikhel pun suke gak ini mamat,sempoi!

MiSZuE berkata...

die lawak kan style cakap die wat nak gelak sajo..:)

*Dak kecikkk* berkata...

helena:)
jeles skt je..
ha'ar kan dia mmg sempoi.

*Dak kecikkk* berkata...

miszue;)
btol3...