THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

18 Januari 2010

..KeSuDaHaNnYa..

Assalamualaikum.....
Wawawawawwa,sebelum ni tak pernah hayat inda mulakan bicara dengan salam.Hari ini apa kes weh bagi salam,konon2 nak berlagak suci la tu..hahahaaaa.
Tapi ok lah kan,moga2 lepas ni Tuhan akan sentiasa berkati setiap apa yang inda buat.Amin..
Moga2 kejadian seperti semalam tak akan berlaku lagi pada inda dan kejadian semalam juga membuatkan inda semakin ingin belajar ambik lesen kereta.Inda tak nak perasaan TRAUMA ini menghantui hidup inda,inda nak lawan perasaan tu.Inda yakin inda kuat dan inda boleh lakukan....go go go lady..*______*
(kasik tepek dulu gamba tuan tanah)
Kesudahannya tentang kejadian semalam,inda datang offis dengan perasaan yang gundah gulana..Takut,malu,rasa bersalah dan macam2 lagi perasaan yang berlegar2 dalam hati inda ni..
Nak tahu apa yang berlaku???????
....................................................................................................
Boss inda tak marahkan inda pun ok,dia siap cakap lagi yang dia takut nanti orang atasan ambik tindakan tatatertib.Takut nanti inda di buang kerja.Kata2 itu membuatkan inda kecut perut..
Tapi Alhamdudillah,kes ini hanya menjadi kes dalaman dan segalanya sudah selesai..Cuma inda kena sediakan duit je lah untuk bayar ganti rugi..Nak buat macam mana benda dah jadi kan,inda redha je lah..Ni pengajaran buat inda.


(thank mummy bagi support)
Kak ct ni kerani kat inda kerja,dia ibarat kawan dan ibarat mak inda sendiri.Segala masaalah inda suka cerita kat dia,dia faham perasaan inda dan dia juga yang menenangkan inda saat inda di landa masaalah..sayang sgt kat dia.^______^
K lah uols inda nak settle kan keje ni..Bubeyyyyyyyyyyyyyyyy..

3 orang kenit.....:

helena's berkata...

fuh seb baik..hehehe kan..okey je tu..takpelakan kene ganti..janji tak kene tindakan..

*Dak kecikkk* berkata...

tu lah babe,sib baik boss inda baik kang..nasib2,redha je.*_*

Rodong Blogger berkata...

Banyok2kan berfikir selepas ni wokey........