THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

01 Januari 2010

HePi NeW YeAr....2010

Fuhhhh....cepat nya masa berlalu dan 1 angka lagi umur inda dah berganjak..Dah 24 tahun umur inda ye di tahun baru ni..wawawawawa,dah tua dah inda..hu3..perasan nak jadik budak lerrr tu.. To weols azam korang yang tahun lpas tu dah tercapai lommmm???
Inda leh lakkk terlupa pe azam inda yang tahun lepasss...hahahahha,larikkkkk
Mungkin azam tahun ni nak ambik lesen keta n InsyaAllah klau ada rezeki leh lahhh beli keta sebijikkk...arap2 ini bkn angan2 mekkk jenin ye,eh silap mat jenin laaaaa...^-0
Control senyum ye Zai.....
Makan Nasi Air,nanges ko nasi air dia...winnkkkss

Pah makan merayap ke MEGA MALL lak..
Inda la duk ngiyauuu2 kt zai nak berkaraoke,dah lama x berkaraoke maaaa..
Hu3,sore bkn sedap pun....
.....Bluekkksssss....
motif apa tahhhh gbor cam gni..???
hahhhh.tgokkkk pe tu????
tgokkkk pak we encemmm ekkk...

Seeee,inda nak balik dah..ni pun tak tahu pe motif ambik gbo kat pokok krismas tu..
Maybe time krismas ari tu tak sempat kot nak bergbo kat pokok ni..
Time ni larikkkk dari 2 org jejaka encemmm yang nak mulakan misi mengorat..
Pgi sini jpe muka dia,pgi sana jpe muka diaorg lagikkkk..wehhhhh,ko xde org lain ke ekkkk nak ekori...hu3..
Tapi serius ouls,2 jejaka tu mmg encem tahap gabannnn...
yang sorg tu comel ya amattt...
Astafirullahalazimmm,tergoda iman ku di situ..hahahahahaha
Dan hati kecil berkata,jgn layan jejaka tu inda..ko kan dah berpunya...
So kesudahannya inda dan zai lari dari pandangan diaorg..hikkkkk2
......HONEY,I MISSSS U SO MUCH......

2 orang kenit.....:

Rodong Blogger berkata...

Cepat2 le ambik lesen kete tu.Takde la kuyup kene ujan weh

*LiNDa Bt SideK* berkata...

huhuhuhuhu.....