THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

07 Februari 2010

..MiSi MeNcaRi..

Sekarang dak kecikk ngah mencari kedai2 yang ada jual kain lace yang cantik2..Tapi belum ketemu lagi kok yang betul2 buat dakk kecikk HEART..Tapi takpe2,masa masih panjang lagi lorrrr..hehehehe..Mesti korang pelik kang,nape la dakkk kecikk duk ngadu2 nak cari kain2 lace ni..Nak kata nak buat baju raya,raya lambat lagi kang..ko igt raya je ekkkk..^-0


(gamba time tunang)
Dakk kecikk nak cari kain lace wane KUNING RAJA utk buat kebaya sempena hari perkahwinan sepupu kesayangan dak kecikk ni..Dia awal2 lagi cop dakk kecikk suh jadi pengapit dia,eeeeee malu le..hehehe


Ni je satu2nya kebaya yang ada dalam simpanan dakk kecikkk..
Tak suka sgt pakai kebaya coz ia menampakkan tubuh dakk kecikk yang ramping ni.....Tapi demi mu sepupuku,,,ku gagah kang jua utk pakai......
Tgokkk pinggangku,rampinggg kan????hahahahahhaa,tampo laju2 kang..


(suwetttnya barbie pakai kebaya)
Dah lah kain lom jumpa lagi,pah tu tambah2 lak pening nak wak pattern cam mane pulakkk..nak cari tukang jahit lagi...Ikut hati nak je rembat yang dah siap di jahit tapi banyakk yang tak ngam ngan badan ni..Badan tinonet sgt2....ummmmmm!!!!



Nak buat pattern cam ni ke.....????





Cam ni ke......???






@








Cam ni????
cantikkkkkkkknya tapi nampak cam mengalahkan pengantin je..hehehe


Kang tak pasal org cakap aku ke @ sepupu aku yang nakkk kahwin...muahahahahaaaaa
larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

3 orang kenit.....:

Rodong Blogger berkata...

Nok challenge pengantin ke weh.Kalau tak dapat juge awok cer cari bahagian kanok2.Mesti jumpe punye.Hahaha.....

angah iza berkata...

jgn cari baju mengalahkan pengantin udah la..
nnt mata2 tetama pandang pengapit je.
hehehheheh

karipap berkata...

salm k.linda ni miza pljr prctikal kt securitel tu
heheh k.linda ape khabar