THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

06 Februari 2010

..TeRpEgUn Ko NeNgOK..

Entah apa2 la kang budak kecikkk ni duk terpegun2 bagai..
Tengahari xd,inda ke umah ex kerani inda.Dia buat jamuan sikit sempena dia duduk umah baru ni..Dalam pukul 12 lebih lah inda sampai kat umah dia,masuk2 je kt dalam umah terus aku terpegun bercampur ngan sawan ko nengok background umah dia..Bagi sesiapa peminat wane RED ni,inda konpem korang akan terpikat ngan umah ni..
Jom layan jom gamba2 yang tak seberapa ni..
=
=
=
=
=
=
tak de kena mengena ngan tajuk ek...hehehehe

i lovely RED

Meleleh air liur nengok wane kegemaran ku..


Cantik kan korang wane dia,nampak elegan n mewah je..
Terusan aku jadi jakun duk snap2 bagai, sampai terlupa lak nak snap makanan2 yang ada kat umah kak yati ni..*__*


Tuan umah(baju pink) yg ngah rancak berborak..


Ni pandangan kat depan umah nya..Gedabak besar umah dia.



Wahai duit,bila lah engko nak beranak pinak ni..???
Leh beli umah cam gini pah tu buat background merah hitam,walawehhhh mmg tip top la wa cakap lu..hehehehe,angan2 mat jenin je dulu..Suatu hari nanti lau duit dah beranak pinak ko idam lah nak apa saja pasti dapat kang uols..So Rajin2 lah menyimpan ye cik Linda..+__+

4 orang kenit.....:

Rodong Blogger berkata...

Aiyya...manyak melah la itu lumah.Uikk pipinya pun ata melah juga lah.Manyak silau la wa punya mata.Ini macam gua kena angkat itu celemin mata itam punya....

angah iza berkata...

warna merah sesuai ngan kamu..
sbb kulit kamu cerah..
kalo saya yg hitam ni pakai warna merah kompem nampak tenggelam je..
hahahhaha :P

*Dak kecikkk* berkata...

rodong blogger=)
uikkkk,apek sesat ma???

angah iza=)
hohoho,wane peberet tu kak iza..

HonEyBuNNy berkata...

wahhh..cntk jgak merah kn...merah pn menawan..kamoo sgt cntik...;-)