THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

05 Mac 2010

..KeNaPa MaNuSia SuKa MeNgeJeK??..tOlOnG BeRi PeNjeLaSaN..

Kenapa perlu ada sifat2 sebegitu dalam diri manusia??
Contohnya seperti cerita HALIMAH JONGANG yang sedang rancak di tayangkan kat tv,berapa ramai org yang menonton cerita itu..Adakah org2 yang menonton itu akan mengambil iktibar dengan nilai2 murni yang ada di dalam cerita itu atau menonton hanya sekadar hendak menengok gigi si halimah tu???
Tidak kah kita terfikir apakah perasaan org yang memiliki gigi yang jongang?
Entry ni tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang mati,so sila jgn saman aku ok.
Haipppppppppppp,nape tiba2 lak aku emosi ni.
Contohnya seperti aku yang selalu di ejek kerana memiliki susuk tubuh yang sedikit kecil..
Kerana itu aku di panggil BUDAK KECIKK ye..
Kadang2 ada org ejek aku cakap aku tak cukup makan la,aku tak cukup zat la,kena makan vitamin banyak2 la..
Wooooooooooi korang,ko ingat aku nak ke hah tubuh aku kurus cam ni??Ko tahu tak berapa banyak aku makan dalam sehari?Di tambah dengan makan besi lagi,makan kayu lagi silap hari bulan aku makan pulak korang2 yang mengejek aku tu.Baru ko tahu kang betapa kuatnya aku makan..Haihhhhhhhh,emosi lagi..Ok2 chill beb..('',)
(alololo,sejuk mata aku nengok tinonet ni)
Muka dak kecikk akan jadi seperti ini ye bila dia tgh marah,so jauhi dakk kecikk law dakk kecikk tgh marah k..Tkt silap hari bulan korang akan mengigau malam,kang terkencing malam sape susah..???he3


Model kurus2 cam gitu pun ada gak org nak dia jd model taukkkk..

Agak2 budakk kecikkk ni ada tak org nak ambik jd model???auwwwwwww!!!
hahahaahaaaaaaa,hotakkk ko nak jadi model...

7 orang kenit.....:

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

dak kecik...dak ucuk..











































kau boleh jadi model..
































model power root...
































kau boley cakap...






























"saya menang motor"



























kecik sgt kah kau??kau ingat besar best kah??













huhuhuhu...

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

syukur je apa yang ada..

angah iza berkata...

hah...gambar dok atas batu tu da sesuai jadi model DUGONG,eh silap...DUYONG...
hehehhe ....jgn mrh hah :P

intanurulfateha (◡‿◡✿) berkata...

.heee keciknye u
.tinggi brp?
.berat brp?

.i 152 cm, 37 kg ;D

*Dak kecikkk* berkata...

Alvin yg bucukkk:)
Mmg aku brsyukur dgn apa yg ada,sbb org ckp tbh kcik2 ni sntiasa nampak muda..miahahahaaaaaa
Tp yg mmbuat kang aku geram sbb ada antra org2 yg tak thu nak jaga hati haku..grrrrrrrrr


Angah iza:)
Haaaaaaaa,iza,model dugong hanya alvin sorg je yg layak..
larikkkkkkkkkkkkkk


Intanurufateha:)
Really berat u 37kg?
i berat 44kg.
tinggi 152cm..

So kita trgolong dlam glongan org2 yg kecikk la ea..hihi

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

perghhh....










































pokemon kau!!

*Dak kecikkk* berkata...

Alvin yg bucukkk..:)
hahahahahahhahaaaaaa