THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

28 April 2010

..HoYaYyyyyy,SaYa DaH MeMiLiKiNyA..

aPa yang ko dah miliki tu cik linda oi....
Gedik jew budak ni kan..hihihihihi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Benda alah ni haaaaaa,KIWI KLEEN
fabrich starch..Tima kasih pada CHENTALYA
kerana mengesyorkan menatang Benda ni..
Pssssssttttt,nak tahu tak inda
gunakan utk apa?
nampaknya korang Kena scroll lagi la ni,hehehehe

><

><

><

><

><

><

><

><

><

><

><

><

><

><

><

><

><
inda guna utk keras kan shawl..
Sebab bila pakai shawl ni
tak melekat sangat dekat muka.
if melekat kat muka
nanti muka inda jadi cam pelik..huhuhuhu


8 orang kenit.....:

Zumie berkata...

oi lawanye ko yang hahaa...

Nerzhul berkata...

ni spray kat sluar boleh wat side kasi tajam tajam.hahaha

:: p R i n c E s S _ N :: berkata...

bagus2..idea menarikss..

Yana@Nana berkata...

hehehe.. tips yg bagus tu..

angah iza berkata...

oh...ni lah rahsia nye ek...
sis nak try :)

helena's berkata...

hah yeke?hahahah

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...

kalau kau nak mudah dan lebey berkesan..kau spray kiwi kleen tu kat sekitar kepala..lagi mujarab kot..

wakakakakak...


sila jangan cuba..

* f i f y berkata...

hahaha..fames lyaa jap..ngee