THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

11 April 2010

..i HaTe YoU BuT i MisS YoU..

*Nak TaMpaL PiC GeDiK Ni DuLu BoLeH*
(NaPe aKu NaMPaK TeCiK DaLaM PiC Ni)
TasUke2...tak sedar diwi kan.
@
@
Emmmmm,hari ini inda rasa emo lah ngan seorang budak ni..
Dia selalu jew wak inda merajuk,pah tu bila inda merajuk
dia wak2 muka kartun spongebob(ohh,comelnya kamo)
bajet nak suh inda cOOl balik la tu..
Nyampah sangat2 tapi kan naper inda
selalu rindu muka budak tu??
Haissssyyyyyy!!!!!!!!!
Nak tahu tak sape
yang suka wak
inda merajuk
ni??
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
BuDaK Ni..
Hahahahahahaa,paDan muKa kamO
piC Kamo dAh jaDik macHam tU..
Tu LaH LeN KaLi
JgN WaK SaYa MeRaJuK
LaGi Ea..
amPunnnnnnnn buCukkkkkk..

@
p/s: NoTeS uTk KaMo..
^
^
^
SeBeLuM KeaDaaN SaYa MeNjaDi PaRaH..

19 orang kenit.....:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

pujuk cepat...
kang parah lagik saket...
hehehehe...

Mazru Majid berkata...

salam..

hahahha..kalo da bercinta tu mmg la rindu hatta benci sekalipun rindu gak...huhu sekali jiwang lak koi

Rifqah berkata...

sweet sungguh.. hehe.. kalau kite nk majok, tade sape nak pujuk.. hahahah.. majok la sorang2.. huhu..

to encik bf inda, sile la pujuk cepat ea.. hehhe

*Dak kecikkk* berkata...

Meniti Senja:)
sebenarnya si dia dah pujuk tp inda still ego lagik..he3

*Dak kecikkk* berkata...

Mazru majid:)
sekali sekala jiwang apa salahnye..

*Dak kecikkk* berkata...

Rifqah:)
thank babe

nuyulaisy berkata...

dak kecik.... bestkn ada org pujuk ni...

Jejaka Desa berkata...

Seronok weh mujok orang merajuk ni.Tapi koi tak nok mujok awok.Sape ande hanger.Koi nok gantung kat muncong dia ter.Hahaha.....

Nerzhul berkata...

kalau dua dua merajuk..ana kawin tiga.ahahaha

HonEyBuNNy berkata...

ngeh3...manja nya majok..jgn majok3...hiih

helena's berkata...

banner tu comel sangat!comel!

angah iza berkata...

kecik nye la dlm gambar tu
kalo sis jumpa inda depan2,kemetot agak nye..hehhehe :P

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...

hahahahaha...
siyes..
entri ni sgt kiut..
gua cuma mau kata..
dak gemok sungguh bertuah ada gf yg tiut cam lu..
selamat bergaduh!!!

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Yana@Nana berkata...

alahai..majuk gan pakwe ye..
hehehe..

cindir-rela berkata...

muahaha....

sweeet :)

Lady Dyla berkata...

sure skrg dh lps kn pujuk kan.. haha

:: p R i n c E s S _ N :: berkata...

uit mek..kecikneyrr ko..lahai..

:: p R i n c E s S _ N :: berkata...

uit mek..kecikneyrr ko..lahai..