THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

14 April 2010

..TaK CuKuP TiDoW..

Mencikkk..mencikk..mencikkk..
Sedang2 aku ngah lena
di buai mimpi
tiba2 aku terdengar
suara perempuan yang nyaring
menjerit BABI KO..
Bulu roma aku meremang,
aku ingat kan pontianak mana
lah duk menjerit
ghupe laki bini tgah berkung fu
kat tepi bilik aku..Bongokkkkkk,
Kalau yer pow ko laki bini
nak bergaduh,bergaduh dalam
bilik la woiii..
Ni kat tepi bilik aku
jugak ko nak memaki hamun
n mengeluarkan kata2 kesat..
Dah lah aku ni jenis
tasuke dengar org cakap
kurang ajar,mula lah
telinga ni merah..B@*&^%$ betul lah..
Rumah sewa inda kat
kuantan ni kat area
bandar,so macam2
kejadian n macam2 ragam
orang yang inda tengok..
K,berbalik pada cerita tadi
dalam pukul 2 pagi
diaorg ngah duk gado2
lagi,inda pow
cepat2 kejut kan tuan umah
suh col polis
inda takut jgk
law pertumpahan
darah berlaku
kan xpasal2
berhantu kat tepi bilik aku tuh..
haispppppp,lancang tul otak aku ni.
So datang ofis ngan
mata yang sembap
giler..aduh kalau lah
hari2 kejadian ni
berlaku cam mane lah
aku nak tumpukan
perhatian pada kerja.. :(
Senang2 pindah jew op..???
Tapi susah wo nak
dapat kan umah
sewa yang dekat ngan
tempat kerja inda ni..Urrrrrrmmmm
Sabar jew lah.
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
ReSuLt Nya
MeNgaNtUk TaHaP CiPaN Ni..

23 orang kenit.....:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

adoi...
terima je la..
nak wat mcm mane..

*Dak kecikkk* berkata...

Meniti Senja:)
yer,saya terpaksa akur je ngan keadaan ini.

Rowena Chasez berkata...

owwhhh kesian...
nape xjerit balik kt dorg??
heheee~

*Dak kecikkk* berkata...

Rowena:)
takut lor,kan xpasal2 inda kena belasah.baik serah kan pada polis je yg settle..

Mazru Majid berkata...

wakakaka...mlm ni sambung la tido tu

Nerzhul berkata...

tido je kat opis hahaa

cemomoi berkata...

heee masa bercinta sayangggg, sudah nikah bab!@$%* sema ade...

Shafie berkata...

ala cian...

btw suke tgk pic header ats tu..ehe :P

helena's berkata...

mesti kuat gile tu.sampai leh dengar!

*Dak kecikkk* berkata...

Mazru Majid:)
konpem kena tdo..he3

*Dak kecikkk* berkata...

Nerzhul:)
saya duk kat kaunter paling depan kt ofis ni cam mane nk tdo.huhu

*Dak kecikkk* berkata...

Cemomoi:)
Haaaaa,tahu takpe..yg dah kahwin tu tahu lah camne asam garam dlm berumah tangga kan.

*Dak kecikkk* berkata...

Shafie:)
Ermmm,cian kat saya kan..

oo yer,thank..knp kamo suke header tu? :)

*Dak kecikkk* berkata...

Helena:)
cik hel,diaorg gado btol2 tepi bilik inda coz bilik inda berhampiran dgn jalan.

Yana@Nana berkata...

alah cian yer..sabar ye..biasa lah manusia banyak ragam yer kan

angah iza berkata...

yg ckp babi ko tu laki nye ke bini nye ???
ganas nye dorg gado !!

Bai berkata...

kesian-kesian..sila tidu jangan bangun2 :D

*Dak kecikkk* berkata...

Yana@nana:)
yer,nama pow manusia kan..

*Dak kecikkk* berkata...

angah iza:)
yang bini dia jgn BABI KO tu..
Suara pompuan tu dah lah macam singa seram sejuk inda.

*Dak kecikkk* berkata...

Bai:)
Hahahaaaa,ok2.

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...

errr...
asal kau tak tangkap je babi tu??kau kan polis!!
huh..
skunk kau boley balik tido..
aku bos kau..
cepat!!balik!!tido!!

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Shafie berkata...

suke sbb pic header tu ade muke awk tgh posing kek..ehe. :DD

btw awk teringin tgk pic sy?
tp kt blog mungkin xde. kalau ade pon entry lama2. :P
mgkn kt fbook ade.