THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

21 Januari 2010

..aPa aDa DeNGaN KePeRcaYaaN..

Apa perasaan uols bila uols di TUDUH dengan sesuatu yang uols rasa uols tak buat??
Apa uols akan lakukan jikalau ini terjadi pada uols?Sbb benda2 sebegini mungkin @ sering membuatkan uols berperang dingin ngan SI DIA walaupun hanya berpunca dari perkara kecil..


Dan benda2 sebegini juga lah yang selalu menggugat kesabaran inda..Inda bukanlah seorang yang lemah lembut ok yang hanya akan mengalah dalam setiap hal.Hati inda mudah memberontak dan inda seorang yang agak boleh tahan barannya..he3..
Bila kita berjauhan ngan pasangan kita,dugaan itu akan lebih hebat lagi.Kadang2 kita akan penat,kita akan rasa lelah dengan segala ujian..Ya,kita hanya manusia biasa yang selalu RAPUH hatinya.Sampai bilakah kita bisa tegar dan bertahan???
=
=
=
=
=
=
=

(alololo,comelllnya tinonet ni wak2 merajuk)

Tiba2 lak N3 ni jadi ala2 SEDIH gitu..Tapi tak pe tak salah rasanya kita meluahkan apa yang kita rasa.Ni lah keistimewaan ada BLOG coz kita leh luahkan apa yang kita rasa... Ke tak gitu uols???

7 orang kenit.....:

MiSZuE berkata...

nape babe?
gado ea?
samela aku memang ego panas baran hahahahha

angah iza berkata...

hati mesti rasa pedih bila di tuduh atas kesalahan yg kite x wat ...
oh,sedih nye :'(
iza pnh alami nyeeee...

*Dak kecikkk* berkata...

miszue=)
ha'ar yang,bru je smlm wak N3 sal jiwang2 hari ni sedih2 plokkk..
ko pun baran jgakk ye???
matikkk la sape jadi laki kita..
hahaaaaahahahaa

*Dak kecikkk* berkata...

angah iza=)
sedih kan???tp tu lah hakikatnya..
manusia ni bila dia curiga dia main tuduh2 je tanpa usul periksa.

helena's berkata...

napa ni babe??
story le..sudi nak dengar ni..

ni la guna blog.kadag2 takleh nak luah kat org,luah dlm ni..hehe

sasha* berkata...

hi there,thanks singgah my blog tau :)

Rodong Blogger berkata...

Jangan nangis weyyy......