THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

23 Januari 2010

..SaD..

Semenjak dua menjak ni kang N3 Dakk Kecikkk asyik golap gulita aje kang..???
Itu bukan bermakna hari dak kecik pun golap gulita,ada jgak crita gembira2 tp bila perang dunia meletus ni rasa macam malas sgt nak story morry ni..*__*
Mmmmmmm,biasalah perempuan kang mana boleh lari dengan emosi..Kadang2 kalau kita ada masaalah ngan pasangan kita,kita akan sentiasa berfikir tentang masaalah itu walaupun di mana pun kita berada.Kenapa wehhhh perempuan begitu???
Tak nak cerita sal pengalaman orang lah kang,ni pengalaman dak kecik sendiri la law ada masaalah je ngan si dia mesti kepala otak ni jem..Coz sifat dak kecikk xsuka simpan masaalah lama2..Berbeza ngan si dia pulakkk law ada masaalah tu dia xsuka selesaikan trus,bia kan dua tiga hari baru dia nak bincangkan masaalah tu balikkk..Seteressss makkk cikkkk..he3
*
**
***
****
*****
******
p/s : B,owg tahu b tentu baca BELOG owg kang??Walaupun hanya menjadi silent..
Kat fone owg dah berkali2 mtak maaf ngan b,ni nak tambah kat BELOG pulakkk utk meyakinkan b yang owg tak ada niat langsung nak sakitkan ati b..Pah ni owg arap b trima kemaafan owg..InsyaAllah pah ni owg takkan buat b sedih lagi k.Owg syg b sgt2.Law boleh nak belah dada ni pah tu nak ambik ati ni pah tu nak tunjuk kat b yang ati owg ada nama b je..Ini seriyesss,tlg lah percaya n apa yang pentingggg KEPERCAYAAN..Pelisssssssss la trima maaf owg law takkk owg pgi bakar umah b..hahahahahaaa,gurau je b..Lastly i LOVE u..

9 orang kenit.....:

HonEyBuNNy berkata...

ala...sedey nya baca...xpa2...arap2 semuanya ok cm selalu...;-)

*Dak kecikkk* berkata...

thank,follow me..
now,i dah ok....=)

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ berkata...

babe,

gdh tu ekceli pelengkap satu2 relationship..
neway hr tu u tnya psl spec kan
sory la
lame bru reply..
lya mls nk on9 sket skang ni..
line lembap
lya bli kt times square..
da lame pun...

selendang lak lya jmpa link baru..
blh la jnguk2
http://lovelyzahrah.blogspot.com

norhaizan berkata...

linda sabar eh..kesian tgk..lama2 nanti cik abg awak fhm ler tu..

(ala..rileks kay, awak cntik, nnti cari bf lain..huahuahua-->ayat keji..hihi)just kiddg..

Syarinie Amran berkata...

owg laki perlukan masa
:)
tunggu die sejuk dulu
pastu mesti ok punye
hehe

sya dah vote :)

*Dak kecikkk* berkata...

lya..=)
thank yang..

*Dak kecikkk* berkata...

norhaizan..=)
hahaha,kamo lawak yang..
tp kalau kita hanya ingin mencari kesempurnaan kita xkan dapat,coz setiap manusia punyai perangai yang berbeza..so cintai lah kekurangan si dia..ngehngehngeh^-^

*Dak kecikkk* berkata...

syarinie amran=)

ok2,thank u ye..

MiSZuE berkata...

yang..kau da ok lom yer?