THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

26 Februari 2010

..BaJu KuRuNg MeNaWaN CoNteSt..

Assalamualaikum...Selamat menyambut hari MAULIDUR RASUL pada semua saudara2 ku yang seAGAMA denganku..Amacam cuti ni korang merayap ke mana yerkkk???Hamboiiii2 korang ni bila dan berjalan n cuti2 ni sampai lupa nak balik rumah ea.hehehe
Ok2 PLEASE STOP merapu merapan budak kecikkk oiiiiiii..
Meh sini dakkkk kecikkk nak habaq mai ni yang dakk kecikk mau join ini contest yang di tubuh kang oleh MRS WEIYDA OR HONEYB33 yang Sweeeettttt ni..
Terjah2 je kat BeloG dia trossssss je hati cakap ehhhhh2 ada CONTEST BAJU KURUNG MENAWAN..Terus jadi cam monyet yang suka melompat2 tu..hahahaaaaaaaaaa..Giler gedik ok nak join2 contest ni,padahal saja je nak tunjuk pada korang yang ni baju raya aku tahun lepas.
Ada korang kisah kang,macam lah baju ko melatopppp kebaburrrrr sgt..Hikkkhikkkk,korang jgn lah kutuk2 dakkk kecikkk ea..Takut nanti dakkk kecikkk merajuk lelama..(".)winksss
Pada MRS WEIYDA OR HONEYB33,this is my pictures
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa
SAYA NAK MASUK CONTEST INI KERANA......saya sangat mencintai baju kurung warisan nenek moyang kita yang tidak pernah lapuk dek hujan dan tak lekang dek panas..Walaupun terdapat berbagai2 fesyen2 terbaru dan terkini di luar sana tapi baju kurung tetap menjadi pujaan hati semua orang...Dan dengan berbaju kurung juga membuat kang si pemakai bertambah2 ayu dan manis ghupenya persis perempuan melayu terakhir gitu..Sapa antara gadis melayu yang tak suke pakai baju kurung???ada ke yang tak suke?
Kepada MRS WEIYDA OR HONEYB33 & PARA JURI2 tugas saya udahhh selesai dan kini giliran anda pulakk utk membuat kerja..Heheheheeeee
Sila belek2 pic saya ni ye...TQ

10 orang kenit.....:

angah iza berkata...

wah..........glamour di sebalik baju kurung tau.
kalah mak datin :P

*Dak kecikkk* berkata...

haaaaaaa cam mak datin ke?malu ler pulakkk..
Tdg siti tu buat syarat nak glamour aje,lps tu tak tahu lanting ke mana dah..ahakkss

HOn3YB33 berkata...

yuhuuu..sampai sudah kat sini..

sudah check tadi..sume complete..

anyway..ala2 mak datin gitu...

cun..cun..

so nantikannya..!!

gud luck..!!

*Dak kecikkk* berkata...

Honeyb33:)
Slamat dtg ke teratak buruk saya ni n selamat brkenalan.Bertambah lagi kenalan dakk kecikk..he3

arigato gozaimassss yahh kerana terima pnyertaan saya.:)

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

wahhhhhhh...sungguh diva lu budak kecik...macam cikgu bahasa inggeris lor~~gua harap...lu menang motor...

Bai berkata...

wow!! :D

*Dak kecikkk* berkata...

Alvin:)
lau wa dapat mto,wa pgi teluk intan yahh jpe ngan lu..=)

Bai:)
apa yg wowww bai??hikhikhik

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

bila masa wa dok teluk intan??
gua skunk kat diamond bay california lor..

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

gua amerika....








































urghhhh...amerika sgt..

HOn3YB33 berkata...

UNTUK PERHATIAN SEMUA YANG MENYERTAI CONTEST BAJU KURUNG MENAWAN...

contest ini telah ditutup penyertaanya..
semua peserta adalah seramai 52 orang..
dan ianya akan dipilih sehingga mendapat top 10...
nantikan to 10 iaitu 3 hari dari sekarang...
sekiranya anda terpilih sebagai top 10...
pastikan anda membuat sesuatu untuk menraih undi daripada blogger lain kerana 30% undi berada di tangan blogger...

itu sajork...

anda tidak akan diberitahu samaada anda adalah top 10 atau pemenang...so rerajin ler..mengklik kat blog honeybee...sekiranya masa sudah tutup tetapi anda tidak menghubungi honeybee maka akan ada backup winner disitu...harap maklum...

last..thanks coz join this contest..gud luck..!!