THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

27 Februari 2010

..CuCi Mata..

















Fuhhhhhhhhhh,indahnye ciptaan Tuhan..
Npe ye aku lebih suka tgok prempuan cantik2 dari lelaki hensem???
wehhhhhhhh,aku bkan sperti yg korg sangka ea,aku masih lagi lurus dan xbengkok..
Aku masih lagi berminat dengan lelaki,cume sampai sekarang aku masih xfaham kenapa aku suka tgokkk perempuan2 cantik..Ble tgokk je perempuan cantik trosss say alangkah bertuahnya dia kerana dia memiliki rupa paras yang teramat cantik,kita tgok muka dia pun cam tak puas je..
Ada tak antara korang yang satu spesis ngan aku???

8 orang kenit.....:

angah iza berkata...

cantik nyeeeeeeeeeeeeeeeeee......
tapi mudah mudahan dalaman nye pon cantik gak la.. :)

Bai berkata...

oh saya juga suka tengok perempuan cantik :D

*Dak kecikkk* berkata...

Angah iza:)
bertuah kang jd org cantik ni,blm knal lg kita dah suka kt dia.suka tgk wajah dia.tp pragai blm tentu lg akn secantik wajahnya..hikhik

Bai:)
yang,kita satu geng lorrrr..(",)

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

alammmekkkk dak ucuk....gua ngan lu sama la...gua sejak lahir lagi dah suka ushar awek chun...gua rasa ni dah melarat sampai gua dewasa...tapi lu jgn pikir gua tak suka tgk lelaki cantik kat lorong haji taib...gua rasa lelaki cantik pun o.k gak buat cuci mata..dalam hati gua kata....






























































macam siyal mereka ubah ciptaan Tuhan..





































wakakakaka.........

helena's berkata...

innda!sama...cikhel pon suke tgk perempuan cantik dr lelaki ensem!huhu bestkan..

HonEyBuNNy berkata...

ya..sama la..ila pn suka tgk pompuan cntk.....kdg2 jeles..nak jgk cntk cm diorg..huuh

*Dak kecikkk* berkata...

Alvin:)
gelakkk guling2 aku ngan prgai ko ni alvin..sewel


















bluekkkkkkkkkkkkkkkssssssssss,
alvin bucukkkkkkkkkkk..

*Dak kecikkk* berkata...

Helena:)
ha'ar,thu xpe..hikhik


HoneyBunny:)
kan...(",)