THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

12 Februari 2010

..FrUitY JeLLy By MaYBelliNe..

N3 ni special buat KARIPAP or MIZA yang bertanya tentang warna lipstick yang inda gunakan kan..
=
=
=
=
=
Ni lah rupanya Gloss fruity jelly "RASPBERRY JUICE" yang akak gunakan tu,sila lah dapatkan di WATSON or GUARDIAN yang berdekatan tapi jangan cari kat kedai basikal pulakkkk ye..hahahaahahahahahaaaaaaaaaa..ada je point aku ni nak perdajalkan orang..('',)

^-^
Kepada miza selamat mencari yahhhhh..winnkkksss

3 orang kenit.....:

bebo berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
bebo berkata...

THX KAK LINDA ,SO SWEET ,
HEHHEEHE MISS YOU ,SYG AKAK HEHEHE
TQ :)
DR MIZA

Stilla berkata...

dear muka u ni sekilas pandang cam cik reddish (zie) je....

u keja ape ekk dear?? tak jelas sangat uniform u tu..