THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

12 Februari 2010

..MiSi MeNcaRi TaMaT..

Hoyayyyhoyayyyy,inda dah jumpa dah ngan kain lace yang inda duk ceritakan kat korang tu..Redah punye redah dari satu butik ke satu butikkk akhirnya jumpa jgakkkk yg inda btl2 HEART..suke makkkk nokssss,sukeeeeee....he3
Nak tgok tak cam mane ghupenyaaa kain lace tu????
Sabar2 ea,kita layan dulu gamba2 gedikkk ni..
(harus pic tuan tanah dulu yg over expose)

Makan2 di KFC..

Zai teringin nak makan chicken rice..
Xpandang kiri kanan ko,sodap sgt la tu.
yummmyyyy2..
Inda lakkk teringin nak makan Burger Zinger Tower..Bestttttt!!!!!

Sambil makan chachos ngan sos dia tu,walawehhh meleleh wa cakap lu..
Gi melalak dulu kat MEGAMALL kuantan

Zai yg gian nak melalak.

akuuuu,hanya memerhatikan sajerrrrrrr..hehehehe
Lepas siap melalak baru lah weols pgi cari kain lace tu..
Ni la dia kain lace yg inda berkenan sgt2 ni..meh skodeng meh..
*
**
***
****
*****
******
*******
********
*********
**********
************
*****
****
***
**
*

Kain lace kuning di raja..hehehe


Kasi close up sikit..

Pssstttt,nak buat pattern cam mane ea?????heheheheee
Xsabar nak tgu baju kebaya ni siap,agak2 aku leh kalah kang pengantin tak??
hahahaaaa,keji2...

3 orang kenit.....:

angah iza berkata...

kemain glamour lg kain...
jgn tersama ngan kain langsir da le.
hehehehehhe

Stilla berkata...

chantek arr kain lace tu...
pssstt dear..try buat baju kurung fesyen..mesti glamour u nanti..hehhehe =)

Redbloodsnow berkata...

lawa lah lace tuh dearrrrrrr. dahlah ade bear² comey sbg model pic tuh..hiksss :P