THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

14 Februari 2010

..i'M SiCk..

(kesian kat budak kecikk ni kang)


Semalam balik2 je dari kerja terus merebahkan diri atas katil.Badan terasa panas sgt2,kepala plak jgn ckp la weh cam nak meletup je..ummmhhhhh,so sad....
pandang('',)kiri
pandang(,'')kanan

Nampak wajah makkkk,hikhikhik..:-(
Time2 mcm ni la nak manja ngan makkk,rindu nak mak picit kepala..
nangissssssssssss......;-(

!!!!!!!!!!!!@%&*$!!!!!!!!!!!!!!!

Ptg ni ada date,mtk2 semuanya berjalan dgn lancar..Amin..^_0

9 orang kenit.....:

angah iza berkata...

demam2 pon ada hati gi date ek...
cepat sembuh ye my fren :)

*Dak kecikkk* berkata...

hahahahaa,dah janji yang.
taley nk mungkiri.
im profesional ma,bluekksssss....

thnk yah...

helena's berkata...

esok date ilanglah demam tu..kompom.hehehe kan kan?demam rindu tu..

nurayunni berkata...

jgn lupe mkn ubat yer....:-)

GhOsToNe berkata...

makan ubat ek..

moga cepat baek!

karipap berkata...

waaa x sabar nk tgk kak inda pakai dress,miza nak request pic penuh hehehe

Rodong Blogger berkata...

Patut pun layu je petang tadi.Ingatkan lapo...hahaha

HonEyBuNNy berkata...

semoga cepat sembuh.....g datink eh...ihihi.;-)

Redbloodsnow berkata...

alololo...demam die. mam obat taw if demam. tp now dh sembuh kan :)