THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

07 Mac 2010

Salam,
Hari ini dakk kecikk nak wak korang semua gelak guling2 ye hingga sawan babi..
Law korang xgelak jugak habaq mai kat dakkk kecikkk ye,meh sini aku tolong betol kang wayar hijau yg dah putus dalam kepala korang tu..hikhikhik
(Jgn gelak kuat sgt tau,gelak comel ala2 baby ni je k)
Kontrol2..
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
..Jom Kita Mulakan Hari Dengan Senyuman..
+_________________+
!
!
!
!
!
!
!
!
!
















anak sape ni?
Giler tamak..haha



Model michelin


alohlohloh,ngantokkkkkk ea???
Dah2,berhenti gelakkkkkkkkkk..
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
Siyessssss2..




GelaK LaGi.
Dakkk Kecikkk LeLaH NeNgOk BaBy Ni..
KeTaWa TaK HiNgaT..(",)

4 orang kenit.....:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

video tue leh wat aku gelak...
yg lain xsgt...
ahahahahaha...

*Dak kecikkk* berkata...

Meniti senja:)
ok lah tu..
skurang2nya wayar hijau ko xputus..hahahaa

angah iza berkata...

x leh blah gambar2 tu semua..
lawak tol...
yg video tu plak,knp baby tu ketawa sampai mcm tu sekali walhal x de la lawak mana pon bapak nye wat...heheh

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫-
kalau kau nak gelak sila la gelak secara sopan..sbb kau gelak selalu tempias..gua diam je..


*Dak kecikkk*-kau tak nak gelak kew ha busuk??sila gelak k...gelak 16kali je..





angah iza-kau kalau gelak sila tutup idung k...aku risau segala jenis mahkluk dlm hidung kau menyembur skali...




































bluerkkkkkk....................