THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

07 Mac 2010

..TeKa TeKuK..

Tiba2 kaki aku terasa nak g ke tempat ni?
ada tak sesape tak yg tahu tempat ni di mana??
Inda nak buat sesi Teka Tekuk ni,pengomen pertama yg menjawab dgn betol inda akan lanje makan megi nak x?
Takde lah,inda akan bagi hadiah misteri pada korang ye..So cubalah bukan susah pun..hehehehe
Ni inda nak bg sedikit KLU ok utk memudah kang korang meneka,xyah la ko nak peras2 otak bagai nak teka ini tempat..
Ni KLU PeRtaMa..
Kera2 ramai kat tempat ni..Jgn bawak byakk mkanan byak2 tau..
Silap hari bulan abis makanan korang dia ragut..
Pantainye cantik dan memutih..

aNd
Batu bata eh silap batu2 besar jugak banyak terdapat di sini..

Wooooooooooi,dah banyak aku bg KLU ni..
Law korang teka dgan salah jgk,korang mmg buta sejarah btol la..
hikhikhikhik...
SeLaMat MeNCuBa Ye aNaK-aNaK
ikan..
ingat hanya pengomen pertama yang meneka dengan betol akan mendapat hadiah istimewa dari inda..Exklusif btol ke aku eja ni dari dakk kecikkk ye..Bukan senang aku nak bg korang hadiah2 bagai ni aku kang kedekut tahap taik idong masin..Hadiah akan di beri selepas inda dpt gaji ea..hahhahaaaaaa
Sila alert ok..
Esok inda update kang special N3 n paparkan wajah pemenang bertuah itu k nak kuar ni...Bye2

7 orang kenit.....:

*Dak kecikkk* berkata...

cakkkkkk(",)
aku lah yg menang coz aku yg dulu mengomen..hahahhahaaa
ok2,cepat2..
sape cepat dia dapat dakkk kecikkk eh bukan dapat hadiah dari dakk kecikkkk..ok2,saya da lambat ni..
daaaaaaaaaa..jpe sok k.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

batu burok ke???
hehehehe...
telok cempedak???

Atan Athen berkata...

Batu Ferringgi....btol x????
msti btol punye lah...heheheh
teka je

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

yes...aku first....ni pantai teluk cempedak...gua kompom...mmg pantai teluk cempedak..













pantai teluk cempedak........




























pantai teluk cempedak...


























huh~~~



























gua menang nampaknya..



























harap gua menang baucer 16ribu hengget...
































sy nak ucapkan terimakasih pada mak ayah sy..sbb selalu ingat kan sy agar g blajar geografi kat skolah..sbb tu sy dapat jawap ngan soalan ini dgn betul..


























cayalah alvin...















pantai teluk cempedak...

pakcik kordi berkata...

pantai baru buruk?

Mazru Majid berkata...

TC kuantan...mmg banyak kera...suke pulak merampas...hati-hati...

macam pernah jumpe tp di mane yek..

angah iza berkata...

tak tahu langsung kat mana tempat ni..
nampak gaya nye x de peluang la nak dpt hadiah dr dak kecik..
hehehheh :P
cedih....cedih