THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

22 Mac 2010

..KeNaLi DiRi EnGkO MeLaLui TuLiSaN..

~KENALI DIRI MELALUI TULISAN~
@
Kihhhkihkih,kali ni inda nak korang2 semua mengenali diri sendiri melalui tulisan ye..
So sesape yang tak sedar2 diri n baru nak mengenali diri tu boleh lah jadi kang N3 ni sebagai cermin utk korang2 ea..hihihihi
ayat cam xleh blah jew kang..^_^
@
RAHSIA DI SEBALIK TULISAN
Rahsia Di Sebalik Tulisan Tiap manusia ini mempunyai corak tulisan yang berbeza-beza. Walaupun ada yang cuba untuk meniru tulisan orang lain, tapi jika diperhatikan sebaik mungkin pasti ada perbezaannya.xcye try ko tiru tulisan haku..hikhik..Dipercayai, melalui tulisan juga kita boleh belajar mengenali diri seseorang. Wah! Ini sudah bagus kan? Tapi ada syaratnya. Alah, bukannya susah. Tapi tulisan yang hendak di'baca' itu mestilah ditulis dalam keadaan tenang. Seandainya ia ditulis dalam mood yang tak tenteram dan tergesa-gesa, mungkin tulisan itu lebih kotor dan hodoh atau lebih di kenali sbg cakar ayam...ahakkkksss..Itu tak boleh dikira kerana bentuk tulisan yang tergambar itu bersifat sementara saja.
@
Ni Antara Tulisan2 Yang Menggambar Diri anda Jenis Seorang yang macam mane??.....
@
"TULISAN BERUBAH-UBAH"
Ada orang yang bentuk tulisannya tidak pernah berubah-ubah sejak dari dulu lagi. Ha..itu menandakan bahawa dia juga seorang yang sukar untuk berubah. Maknanya dia lebih suka mengekalkan personaliti dirinya yang sedia ada sejak dulu. Sebaliknya jika tulisannya sering berubah-ubah, bermakna dia sentiasa mengalami pembentukan dan pembangunan personaliti dirinya malah dia juga bersikap individual. Dari segi membuat sebarang keputusan, orang yang tulisannya tidak berubah sejak dulu lagi lebih tetap pendirian dan lebih tegas. Manakala mereka yang sering berubah corak tulisan mereka dikatakan lebih mudah untuk berubah fikiran. Bukan bermaksud mereka ini tidak berpendirian langsung tapi keputusan mereka itu masih boleh dipengaruhi oleh orang lain.(Ini Saya,He3)
@
"KECONDONGAN TULISAN"
**Tegak - Sekiranya tulisannya itu tegak saja bermakna dia seorang yang rajin, bertanggungjawab, pandai bergaul dengan orang lain dan sikapnya amat menyenangkan. Dia juga mampu membuat keputusan dengan wajar dan tepat.
!
**Condong ke kanan - Orangnya bersikap terbuka sama ada dalam pergaulan biasa atau hubungan cinta. Namun dia ini juga sentiasa memerlukan bantuan dan tunjuk ajar daripada orang lain dalam apa juga yang dilakukannya. Dalam erti kata lain, mereka ini kurang yakin dengan tindakan yang diambil dan memerlukan pendapat dan pandangan orang lain untuk menyakinkan diri mereka sendiri. Mereka juga mudah ditimpa perasaan cepat bosan jadi sebab itu cukup pantang kalau mereka kena tunggu lama! (iNi SaYa)
!
**Condong ke kiri - Dia ini seorang yang sensitif walaupun mungkin dari segi luaran nampak dia ini seolah-olah tak kisah sangat. Selain itu, dia juga seorang yang amat berhati-hati dalam apa juga yang dilakukannya kerana dia tidak mahu timbulnya sebarang penyesalan di kemudian hari nanti. Walau bagaimanapun jangan tak tahu, mereka ini seorang yang cukup setia kepada orang yang dicintainya! Cayalah!
@

Ok Ni SAIZ tulisan lak....
@
"SAIZ TULISAN"
**Besar - Ini menandakan dia seorang yang kurang matang namun dia inginkan orang lain mengikut caranya. Sebab itu mungkin akan timbulnya perselisihan dengan orang sekeliling. Bahkan dia juga amat gembira jika ada orang yang memandang tinggi terhadap keupayaan dirinya.
@
**Kecil - Bentuk tulisan kecil ini menandakan dia seorang yang berfikiran jauh dan bersikap akademik. Selain itu dia juga sebenarnya seorang yang sensitif dan mudah tersentuh jiwanya.
1
**Semakin lama semakin besar - Jika dilihat, mulanya saiz tulisannya taklah besar sangat tapi semakin banyak dia menulis, saiznya bertambah besar. Ini menandakan dia seorang yang berfikiran terbuka tetapi agak kurang berhati hati dalam tindakannya. (iNi SaYa)
!
**Semakin kecil - Ha.. ini pula membawa maksud bahawa dia seorang yang cukup berhati hati tetapi suka menyimpan rahsia. Tapi awas, dia mungkin sanggup berbohong untuk menutup kesalahan dirinya. Kata orang, bohong sunat!
@
Bentuk Tulisan....
**Lebar - Ia menandakan bahawa dia seorang yang aktif dan suka melibatkan diri dalam pelbagai persatuan dan pertubuhan. Selain itu dia juga gemar mengembara sambil bercuti. Tapi nampaknya dia ini kurang bijak dalam menjaga hati teman-teman.
@
**Tulisan kurus - Ternyata dia akan melakukan perkara-perkara yang hanya digemarinya saja.
@
**Tulisan bersegi empat - Otak matematik rupanya dia ni.
@
**Tulisan bulat - Ini menandakan dia seorang yang suka bergaul dan penyayang. (iNi SaYa)
@
**Bersambung - Pemikirannya berdasarkan logik.
@
**Bercerai cerai - Segala tindakannya lebih cenderung mengikut gerak hatinya saja!
@
@
@
@
So Mana satu jenis tulisan korang ea?
Bgtau la,nak tahu gakkk jenis2 PERANGAI korang....hihihihi
^
^
^
^
^
o_O

15 orang kenit.....:

Mazru Majid berkata...

salam..

tulisan aku condng kekanan..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

xder plak tulisan comic sans MS...
itu la tulisan aku...
mcm mane eh perangai aku....
adusss...

:: p R i n c E s S _ N :: berkata...

tulisan N brubah2 tuu..

yunk..muke awk mcm ZIE laa..sumpah confuse kjap..

*Dak kecikkk* berkata...

Mazru majid:)
Wksalam,kita sama prgai la ea..:)


Meniti Senja:)
Woiii,tulisan comic sans MS tu tegak la..So ini prgai ko..!!

Tegak - Sekiranya tulisannya itu tegak saja bermakna dia seorang yang rajin, bertanggungjawab, pandai bergaul dengan orang lain dan sikapnya amat menyenangkan. Dia juga mampu membuat keputusan dengan wajar dan tepat.

*Dak kecikkk* berkata...

:; pRincEsS_N :;
hu3,kita sama..
arap2 ati kita pow xbrubah2 la yerkkk pd my CINTA hati..he3


Psttt,ada iras kew?
tang mane tu?Tilla pow ada ckp cam tu..

Redbloodsnow berkata...

uiii...best info nh. leh aku syok sendiri nih..kehkehkeh :P

helena's berkata...

tulisan cikhel berubah2!hahahaa

intanurulfateha (◡‿◡✿) berkata...

.klu tulisan hodoh cmne?
.muke jd hodoh lah kan?
*sob sob sob*

pak long berkata...

salam...
pak long tulisan ala-ala siam gitu...cam ner erk...?

sweethOneY berkata...

yg pasti tulisan saya buruk. hehe

inda, betul la ckp N, muka awk neh mcm zie.. dr mula tgk hr tu dh perasan..

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

aku tulis slalu guna tulisan cina..
cuba kau kaji perangai aku kalau aku tulis guna tulisan cina..
tolong ye budak ucuk!!

cemomoi berkata...

tulisan tak condong, tapi bila menulis tu yang kejap condong ke kanan dan kejap ke kiri, kendian tak bule baca sebab bunyi araaaab

Stilla berkata...

erm tila nye tulisan berubah2 tau..huhuhu...

Lady Dyla berkata...

tulisan slalu berubah-rubah.. erm... dlm erti tu..

smiley berkata...

hehehehe....sofia kene tang tulisan berubah-ubah...heheh

regards,
Triplesmiley