THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

25 Mac 2010

..PeNaT BeRCaKaP..HeHeHe

***iNi lah kerja saya bila di tempat kerja..
Memang tak kang ada masa utk berhenti bercakap..
Telefon dekat meja inda ada tiga,so bila tiga2 berbunyi mmg stress bebenor..
Kadang nengok telefon pow macam dah muak..hihihi
Psssttt:kerja saya hanya telefon n jawab panggilan sajo..
Ibarat kaunter pertanyaan..
Korang2 nak tak dengar suara saya?
Meh cni kasi no Phone nanti saya coll....hahahaaaaaa
Gurau jew lahhhh..

11 orang kenit.....:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

aku nak tumpang tanye...
tandas kat mane...
leh tak wat pertanyaan mcm tue???
hehehehe...

:: p R i n c E s S _ N :: berkata...

ok2..nk tepon skg laa...hihiih...

angah iza berkata...

"hello,duit seposen saya hilang.leh tolong cari kan tak?"

muahahahahha :P

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ berkata...

hello..hello..hello..
uik...
nape xde org jwb pulak ni...
haha

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

bagi gua no phone opis lu...gua ada soalan nak tanya ni...urgent!!

GhOsToNe berkata...

mau dgr sore!

jane berkata...

aku nak repot
baby hilang


sape amik?

pwincess AJA berkata...

dah dengar suara inda yg sweet bangat~!
hehehe.;)))

Erieq berkata...

jemu gak tengok telepon

Jejaka Desa berkata...

Koi pun dah fobia dengor bunyi telepon.Ha..ha..ha..

Mazru Majid berkata...

polis ek dak kecikk nih...hehehe

series ke nak tepon?hehehe