THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

30 Mac 2010

..Psssttt,Ni LaH TuDuNg YaNg iNDa CaKaP Tu..


Hehehe,sampai kat umah jew tewos test..
Nak tahu tak kenapa inda suka ngan tudung ni??
!
!
!
!
!
!
Kerana ini...
aDa sulam2 kat atas kepala..
Sulam dia pow kemas jew...
@
@
K ni lak kat bahagian belakang tudung tuh.
@
Eeeeee,tak sabarnya nak tunggu bulan 5..
Nak melaram ngan baju kebaya kat bawah tu..
Hikhikhikhik
@
@
Wahhh,muka teruja..
Gedik jew memanjang dak ni kang..
sila abai kang muka saya yg mewah dengan minyak ituh..
(",)
@
@
@
P/S:Pwincess AJA,law ada keluaran terbawu nanti habaq mai k..
Peace!!!

10 orang kenit.....:

whitedaisy berkata...

cantik nye tudng...

:: p R i n c E s S _ N :: berkata...

br tnye aja mne bli tudung tu...die jual ke yunk..?? bkenan gilerrr..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

muka teruja sgt tue...
hehehehe...

Bai berkata...

cantik...tp susah nak gosok..huhuhu

cemomoi berkata...

cantik pasal baru dapattt... lama sikit tengok le mesti tv, tak pon peti ais ataupun mesin basuh yang pakai.

nuyulaisy berkata...

wahhh... cntinya tudung ni, nk jgk...tetiba plk nk hahaha

Zumie berkata...

beli kat adek tiri aku ke? haha..

cantek2:)

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...

salam linda dak ucuk yang wangi sket ayie nih..
thanks ya atas hadiah raksasa hijau tuh..sungguh suka sgt...
pliz bagitau bila besday dak ucuk..
sy mesti anta hadiah peti ais kat udak ucuk..


thanks..sipa dapat kerusi cumil lagi..

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...

*sipa-siap

pwincess AJA berkata...

yay~!cantikkan kan tudung 2h.
yg k.inda pnye senang nak bentuk sbb kain xlembut sgt kan kan?
okiesh,ade pattern tebaru nt aja roger akak k.;)))