THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

19 Mac 2010

..SaYa TeLaH Di TaG..

Oleh Cik Comel aka Cik Hel..
Waduh2 kena siapkan hari ni jugak ni..
Law tunggu esok mesti aku lupa nak buat..maklum lerrr aku ni da tua..hahahaaa
Tima kasih ye Cik Hel kerana mengeTAG dak kecikkkk ni..tocayyy2..
Berserta ngan award BEAUTIFUL BLOGGER lagikkk tu..sokkka,sokkkaaaaa

!

!

!

*Thank & link the person that gave u the award.DONE
*Pass this award onto 15 bloggers you've recently discoreved and think are fantastic.
DONE
*Contact said blogs and let them know they've won the award.DONE
*State 7 things about yourself.(CIK HEL YG NI POW INDA SOKKA)DONE
!

!

!

Ingin tahu tentang saya??

Jom baca 7 sifat buruk/baik haku..hikhikhik
1-Inda memang geli ngan kucing..Cuba nak hilangkan geli tu ngan mendokong kucing tapi aku still tak blh..Pewut kucing yg lembik2 tu buat haku geli..arrrrrrrrrr,bantu lah aku camne nak hilangkan geli aku ni............
!
2-Inda seorg yang susah sgt nak tunjuk kang kemarahan pd seseorg,tp jgn cuba2 cabar kemarahan aku ok..Mmg akan terkeluarlah ayat2 yg xsepatutnya keluar dari mulut kecikk aku ni..Grrrrrrrrrr.
!
3- Seorg yang manja sesangat n kdg2 mengada2..Bluekkkkkkssssssssssssss
!
4-Suka pada apa2 yang berwarna merah.Spenderrr pow wane merah kot..miahahaaaa,bongokkkkkkkkkkkk...
!
5-Kuat merajuk..cian kat dakk mokk saya,ari2 ne pujuk saya:)
!
6-Agak suka mencongteng muka....Mekap2
!
7-Suka Shopping..syorrrrga wehhhhh
!
!
!
!

ok dah siap dan saya ingin mengePAS kang award ini pada 15 blogger yang tiut2&encem2..Sila ambikkk dan selesai kang TAG ini yahhh..Kerjasama anda amat saya hargainya.

*Alvin

*Rowena

*noor afzan

*Nazatul Shima

*Atan athen

*Frodo Baggins

*ErieQ

*Enjelina Joli

*Jejaka desa

*Mazru majid

*Pakcik Kordi

*Wawa Syaida

*Mar@ziey

*Lyaa

*Plain Jane

!

1

Buat jgn xbuat ea

.

./

Nanti aku lanje korang makan maggi k.

(",)",)

7 orang kenit.....:

angah iza berkata...

tak suka kucing gak...
perut dia....geli ar..hehhe

*Dak kecikkk* berkata...

aNgah iza:)
Kita sama..he3
Yang anda pow telah di tag oleh cik hel jgk..Sila langsai kang hutang ye.

helena's berkata...

alohh cikhel sangat suka kucing!!suke suke!hehe

nak ilangkan takde cara..kene pegang jugak..samapi tak geli..hehe

HOn3YB33 berkata...

anda ditag lagi sekali lagi oleh saya....

http://honeybee-lovely.blogspot.com/2010/03/ditag-oleh-miss-pinky-sepuluhsepuluh.html

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

maggi je la yg ko mampu belanje...
hehehehe..

*Dak kecikkk* berkata...

Meniti Senja:)
nak buat cam ne haku kang miskin..
:(

Redbloodsnow berkata...

u deserved it dear. ko mmg blogger beautiful :* xoxo