THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

16 April 2010

..PaGi YaNg iNDaH..

Tiba2 ari ni inda
gatal tangan nak edit pic..
Tapi inda tak lah sehebat
aLvin takda umah tu..
Malatop wehhh bila
nengok pic2 dari belog
beliau..Law ko tak percaya
gi lah jengah kat belog dia..
..RARE..
tagline beliau.
=
=
=
=
=
=
=
=
=
Ni antara pic2 yang
tak boleh blah..
aku pow ketawa
tak hingat bila
nengok pic aku ngan pitt ni..
Konpem enjelinajolipitt mesti
nak lempang aku..hihihihi
*SekSi SioT* ^-0
@
@
@
@
@
@
Utk pengetahuan korang aku edit

14 orang kenit.....:

helena's berkata...

cikhel sangat tak rajin nak edit pic.haha teringin nak jumpe alvin..hahaha

cemomoi berkata...

tulun le edit kawe punye skali

*Dak kecikkk* berkata...

Helena:)
saya pow teringin nak jupe dia..
Jom kita pakat g teluk intan.


Cemomoi:)
Boleh2..

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...

perghhh...semalam kat blog cik hel..ari ni kat blog budak ucuk ni lak jadi gelanggang kutuk gua..


hahahahahha..

weyhh...
pandai lu edit...
satu pencapaian yg baik..
lu try guna luna pic.com..pun o.k gak..


cikhel..jom arr jumpa kat bukit kiara..kita nyanyi bersama disana..

*Dak kecikkk* berkata...

Alvin:)
Ne ada kutuk,aku puji ko lagi ada lah ko bukan nak tima kasih kat aku pow...hihi

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

photofunia just click kan???

*Dak kecikkk* berkata...

Meniti Senja:)
Yes bro..

angah iza berkata...

terguling2 sis gelak kan gambar yg 1st tu
hehehehe..

Nerzhul berkata...

pic ngan brad pitt tu nampak pelik sikit sebab macam orang mengandung hahaha

Che Mid berkata...

amboi.. hilang tensen bila tengok blog dak kecik nila..

*Dak kecikkk* berkata...

Angah iza:)
Hahaahaaa saya pow trgelak jugak..muka enjelina senget kan..huhu

*Dak kecikkk* berkata...

Nerzhul:)
Enjelina jolie time tu mmg tgh preggy..sbb tu pic tu nmpak cm owg ngah preggy..he3

*Dak kecikkk* berkata...

Che Mid:)
Oo yer,thank..
Lain kali singgah la lagi ye.:)

Mazru Majid berkata...

huhu..ok gak gambo2 slps brad pit tu..hehe