THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

13 Mei 2010

..HePi BesDaY Mak..

..Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan FATIMAH BT ISMAIL,
Allah selamatkan Mak....
Hepi besday mak yang ke tettttttttttttt........
Moga mak panjang umur n di murahkan rezeki..
iNda sayang mak sangat2..
Balik kg hari tu tak puas lagi
nak peluk n cium mak..
Panjang umur kita jumpa lagi yer mak.
iNda kat sini baik2 aje,
Mak jgn risau yer..Yang penting mak jaga kesihatan tu.


..Ni Lah Nyawa saya..



..Mak,maaf kalau selama ni inda nakal n degil..
Kalau boleh diri ini hari2 nak buat mak bahagia tapi mak jauh dari pandangan inda..
Hati selalu memberontak Windu kan mak..Urmmmmmmmmmmm


P/s: Tiba2 airmata nak mengalir bila teringat pengorbanan mak pada inda..:(

12 orang kenit.....:

cemomoi berkata...

epi befdayyy... kek tade?

Nerzhul berkata...

hep beseday mak budak kecik

pwincess AJA berkata...

happy burfday mak k.inda!
same burfday ngan ayoh aja kan.
mg ALLAH panjangkan umur mak k.inda...
Bahagia selalu...amin...:)))

Yana@Nana berkata...

selamat hari Lahir tuk ibu inda yee..

inda jgn nakal2 kalu syg ibu..huhu

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...

mak..
alvin minta maaf gak ye..
sbb alvin tak penah jumpa mak lagi..
nanti kalau aivin jumpa mak..alvin nak tarik pipi mak tau..

enjelinajolipit berkata...

selamat besday mokcikkk

sekamar rindu berkata...

hepi besdy to ur mom..

moga dipanjangkan umu dan dimurahi rezeki...amin..


mohon izin follow ur blog..

helena's berkata...

selamat hari lahir kat mak juga..


eh mak inda..hehe

helena's berkata...

babe..rindu!rindu!rindu!

HonEyBuNNy berkata...

Selamat hari lahir untk mak inda...;-)

Boneka Tak Sakit Self-ProClaim CasaNova berkata...

selamat hari jadi semoga sehat selalu ;)

* f i f y berkata...

saye sayang mak saye juge....hehe....
n_n