THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

..TeRiMa KaSiH YeR KeRaNa FoLLoW..

12 Mei 2010

..KeMBaLi PuLaNg..

Haiiiiiiiiiiiiiii,waduh kangen bangat sama belog saya ni n pada kowang2 semua..:)
Selama seminggu bercuti di kampung so haruslah berlambak2 story utk di ceritakan..Tapi untuk hari ini inda letak pic2 ni dulu lah kasi panas dulu tangan ni untuk mengarang story yang lain lakkkkk,huhuhuhu bolehhhhhhh??
Pe lagi jom layan lah..


Wif baby debab,geram rasa nak gigit2..grrrrrrrrrrrr

Time ni baru selesai majlis perkahwinan sepupu inda..So inda ajak abang n akak ipar utk wak photoshot kat kompleks sukan gong badak k.terengganu..ala yang stadium runtuh tu tapi lupa lak nak snap pic stadium yang runtuh tu..So sad tgok stadium tu.
Kos pembinaan bukan main berjuta2 last2 tersungkur di hempap atap..huhuhuhu








..Wif kakak ipar yg super duper sporting layan karenah adik iparnya..huhuhu




Enough,ada masa nanti inda update sal majlis perkahwinan sepupu inda lak yer..
if free nanti inda update kan,so haruslah kowang semua wait ekkk..k papai..

7 orang kenit.....:

Bai berkata...

wau cantiklah baju inda!

:: p R i n c E s S _ N :: berkata...

avvava...cantek baju yunk..glamss ok..like!

Yana@Nana berkata...

cntik baju..
amboi gambar bawah sekali mcm PMT
(perempuan melayu Trakhir )
hehe

manis n ayu aja..
sonok sakan balik ye.. patut sepi je blog inda

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...

semua org puji baju kau cantik..


aku rasa kau yang cantik..



huhuhuhu..

Stilla berkata...

chantek nye baju inda...i likkee...=)

nuyulaisy berkata...

rndunya kt inda....xdpt jumpa jgk kitakn..

Jejaka Desa berkata...

Woitt....Si botak.Jom kite lawan tanduk2 kepale...Ha..ha..ha..